Síla:
Zvyšuje tvé Bonusové poškození. Zvýšení síly Ti přidá procenta k modifikaci poškození, proto budeš protivníkovi způsobovat větší zranění.
Obrana:
Snižuje protivníkovi modifikaci šance na zásah. Zvýšení obrany ubere protivníkovi procenta z modifikace šance na zásah. Zároveň obrana zvyšuje maximální množství tvé životní energie.
(výpočet maximálního možného zdraví Vzorce v novém bojovém systému)
Šikovnost:
Zvyšuje tvou modifikaci šance na zásah. Zvýšení šikovnosti Ti přidá procenta k modifikaci Šance na zásah, takže méně často mineš soupeře.
Výdrž:
Snižuje protivníkovu modifikaci Bonusové poškození. Zvýšení výdrže ubereš protivníkovi procenta z modifikace poškození. Zároveň výdrž zvyšuje modifikaci regenerace zdraví (výpočet regenerace Vzorce v novém bojovém systému)
Kouzlo osobnosti:
Zvyšuje tvou modifikaci bonusové vlohy a zároveň soupeřovi je snižuje. Zvyšováním KO ovlivňuješ svou i soupeřovou úspěšnost při používaní vloh.
Životní energie:
Tvé zdraví nebo-li maximální množství poškození, které můžeš obdržet, než potřebuješ léčení. Pokud tvá energie v souboji klesne na 0, automaticky prohráváš.
MODIFIKACE BOJE (ZÁKLADNÍ - BONUSOVÉ)
Modifikace boje jsou rozděleny do 3 skupin - poškození, šance na zásah a vlohy, každá skupina je základní a bonusová (základní a bonusové poškození, základní a bonusová šance na zásah a základní a bonusové vlohy.)
Co to znamená?
Máš základní poškození 12 a 10 bonusové. Normálně způsobíš protivníkovi 12 poškození. Záleží na tvé síle a protivníkově výdrží a můžeš způsobit dalších 10 zranění.
Útok:
Udává počet útoků, které maximálně můžeš vykonat během každého bojového kola.
Základní poškození
Zvýšuje poškození způsobené protivníkovi. (udává, kolik zásahu dáš soupeřovi)
Základní šance na zásah:
Zvýšuje tvé šance na zásah protivníka.
Základní vloha:
zvýší šanci na aktivovaní aktivního talentu
Bonusová vloha:
může zvýšit šanci na aktivovaní aktivního talentu
Obnova životů:
Udává množství a rychlost regenerace tvého zdraví.
(Výpočet regenerace zdraví Vzorce v novém bojovém systému)
BOJOVÁ HODNOTA:
S novým systémem má každý hráč bojovou hodnotu - na základě tvé úrovně, statů a speciálních schopností.
Vyhledávaní protivníka bude teď využívat bojovou hodnotu místo úrovně.
Procento získaného zlata z vítězného souboje bude taktéž na základě bojových hodnot.
(Výpočet bojové hodnoty Vzorce v novém bojovém systému)
PRŮBĚH BOJE:
Souboj trvá maximálně 10 kol.
když někomu z bojujících klesnou životy na 0, prohrává.
Po 10 kole souboje vyhrává ten, kdo způsobil v souboji více poškození
Průběh bojového kola :
A - je spuštěná speciální schopnost?
B - zaútoč
C - jsi zasáhnutý?
D - stále stojíš? Jde se na další kolo
Co obsahuje zpráva o boji?
Modifikace při boji se skládá ze šance na zásah, šance a poškození.
Jak tyto modifikace vylepšit?
Všechny tyto schopnosti se dají navýšit trénováním schopnosti, výzbrojí i talenty.
Šanca na zásah: se udává v procentech, základní hodnota je 80%. Každý souboj má 10 kol, Čísla v závorkách jsou náhodně vybíraná od 0 do 100. Je-li číslo nižší než číslo před závorkou, akce proběhne (trefíš se nebo vloha se aktivuje). Je-li číslo vyšší, akce neproběhne (mineš nebo vloha se neaktivuje). Proto je dobré mít čísla před závorkou větší jak 100! To je i vysvětlení proč někdo 6x mine.
Šance: je to šance na aktivovaní aktivního talentu.Základní hodnota je 60% a funguje to stejně jako šance na zásah.
Poškození: základní hodnota je 125. Zvyšuje poškození způsobené protivníkovi (udává kolik zranění můžeš způsobit soupeřovi).