Logo Design by FlamingText.com
 

 Síla:


Zvyšuje tvé Bonusové poškození. Zvýšení síly Ti přidá procenta k modifikaci poškození, proto budeš protivníkovi způsobovat větší zranění.

Obrana:


Snižuje protivníkovi modifikaci šance na zásah. Zvýšení obrany ubere protivníkovi procenta z modifikace šance na zásah. Zároveň obrana zvyšuje maximální množství tvé životní energie.

(výpočet maximálního možného zdraví Vzorce v novém bojovém systému)

Šikovnost:



Zvyšuje tvou modifikaci šance na zásah. Zvýšení šikovnosti Ti přidá procenta k modifikaci Šance na zásah, takže méně často mineš soupeře.

Výdrž:



Snižuje protivníkovu modifikaci Bonusové poškození. Zvýšení výdrže ubereš protivníkovi procenta z modifikace poškození. Zároveň výdrž zvyšuje modifikaci regenerace zdraví (výpočet regenerace Vzorce v novém bojovém systému)

Kouzlo osobnosti:



Zvyšuje tvou modifikaci bonusové vlohy a zároveň soupeřovi je snižuje. Zvyšováním KO ovlivňuješ svou i soupeřovou úspěšnost při používaní vloh.

Životní energie:


Tvé zdraví nebo-li maximální množství poškození, které můžeš obdržet, než potřebuješ léčení. Pokud tvá energie v souboji klesne na 0, automaticky prohráváš.

MODIFIKACE BOJE (ZÁKLADNÍ - BONUSOVÉ)

Modifikace boje jsou rozděleny do 3 skupin - poškození, šance na zásah a vlohy, každá skupina je základní a bonusová (základní a bonusové poškození, základní a bonusová šance na zásah a základní a bonusové vlohy.)

Co to znamená?
Máš základní poškození 12 a 10 bonusové. Normálně způsobíš protivníkovi 12 poškození. Záleží na tvé síle a protivníkově výdrží a můžeš způsobit dalších 10 zranění.




Útok:
Udává počet útoků, které maximálně můžeš vykonat během každého bojového kola.

Základní poškození
Zvýšuje poškození způsobené protivníkovi. (udává, kolik zásahu dáš soupeřovi)

Základní šance na zásah:
Zvýšuje tvé šance na zásah protivníka.

Základní vloha:
zvýší šanci na aktivovaní aktivního talentu

Bonusová vloha:
může zvýšit šanci na aktivovaní aktivního talentu

Obnova životů:
Udává množství a rychlost regenerace tvého zdraví.

(Výpočet regenerace zdraví Vzorce v novém bojovém systému)

BOJOVÁ HODNOTA:

S novým systémem má každý hráč bojovou hodnotu - na základě tvé úrovně, statů a speciálních schopností.
Vyhledávaní protivníka bude teď využívat bojovou hodnotu místo úrovně.
Procento získaného zlata z vítězného souboje bude taktéž na základě bojových hodnot.

(Výpočet bojové hodnoty Vzorce v novém bojovém systému)


PRŮBĚH BOJE:
Souboj trvá maximálně 10 kol.
když někomu z bojujících klesnou životy na 0, prohrává.
Po 10 kole souboje vyhrává ten, kdo způsobil v souboji více poškození

Průběh bojového kola :

A - je spuštěná speciální schopnost?
B - zaútoč
C - jsi zasáhnutý?
D - stále stojíš? Jde se na další kolo

Co obsahuje zpráva o boji?
Modifikace při boji se skládá ze šance na zásah, šance a poškození.

Jak tyto modifikace vylepšit?
Všechny tyto schopnosti se dají navýšit trénováním schopnosti, výzbrojí i talenty.

Šanca na zásah: se udává v procentech, základní hodnota je 80%. Každý souboj má 10 kol, Čísla v závorkách jsou náhodně vybíraná od 0 do 100. Je-li číslo nižší než číslo před závorkou, akce proběhne (trefíš se nebo vloha se aktivuje). Je-li číslo vyšší, akce neproběhne (mineš nebo vloha se neaktivuje). Proto je dobré mít čísla před závorkou větší jak 100! To je i vysvětlení proč někdo 6x mine.

Šance: je to šance na aktivovaní aktivního talentu.Základní hodnota je 60% a funguje to stejně jako šance na zásah.

Poškození: základní hodnota je 125. Zvyšuje poškození způsobené protivníkovi (udává kolik zranění můžeš způsobit soupeřovi).